- Mögelhantering och mer jobb

Gårdagens jobb slutade lite för snabbt igår.
Fick en tvätt med väskor som skulle tvättas för att få bort mögellukt..
De slutade med att jag fick en allergichock får tyvärr åka hem och kurera mig.
Mår väldugt mycket bättre idag och ska jobba där i morgon igen, och även nästa vecka.
Det gillas starkt!

En annan rolig sak är att det ser ljust ut med ett extra jobb med.
Dock får jag se hur det blir med den saken. Ska fundera lite på det, och så ska ja dit och så får vi prata om det.
Är väldigt glad att ÄNTLIGEN det går åt rätt håll!

I morgon far jag hem till Unix och ska rida och vara glad hela helgen!
Tjoho på de!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack Sara, det värmer.

2010-10-31 @ 13:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback