- Trevlig helg

Yes box, vart faktiskt en trevlig helg.
Och nu är den slut.
Är på dassigt humör plötsligt.
Skyller på.... på.... att jag igår fick ett finfint rivmärke av lillekatten på handleden över mina pulsådror och idag ett nytt rivmärke av Prinsen precis på vänstra handens fulefinger...
Och att företag är så ruttna med att de inte vill ha mig som praktikant.
Nästan så man bara vill gå i ide och krypa fram sådär på torsdag igen när Patrik kommer hem från Jönköping...
Eller komma fram när två goda vänner kommer hem på besök, eller när det är dags för Scandinavum.
Ja, jag är vrång ikväll...

Men denna dagen i övrigt har varit god.
Fick nana länge idag, hem och rida i kylan vilket gick helt okej =)
Skänkelvikningarna är fina, haterna och så är snöträningen rätt najs med.
Sedan blev det till att plocka, städa och dammsuga medan en god potatisgratäng stog i ugnen och vi slog till att äta ryggbiff, saras special sallad, kantarellsås och då gratäng till söndags middag.
Det satt fint i magen kan jag säga.

Morgondagen då?
Pyssla med Unix står på schemat å ev. rida/träna med kusin.
Även jobba med pappa.
Så får gå. Gör ju något vartfall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback