- Söndag

Huvudet är inte riktigt med just nu känner jag.
Aningens huvudvärk igen, så vet i katten vad som händer där uppe...
Knepigt...

Gårdagen och även denna dag har varit mysig :)
En snabb tur till Borås igår, där Patrik införskaffade sig en GIGANTISK(!!!) tv.
David och jag tränade med Unix, vilket gick så galant bra.
Tacomys på kvällen, och en film på de, me like.
Och dagen idag har fortsatt att bara vara mysig!
Jag trivs med min tillvaro!
Men ett jobb/praktikplats skulle ju inte vara helt fel får jag säga..
Men mest ett jobb, så jag med kan få ha lite mer pengar på kortet.

I morgon är det besök hos tandläkaren.
Ingen aning om vad Bisa kommer säga, troligen det gamla vanliga.
Bort med tandsten och grejjer.

Wepp, ska la kura ned mig snart i sängen framför världscup hoppningarna.
Scandinavium snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback