- Long time agao

Nystart med ett helt nytt år, 2010!
Lämnar ett relativt år bakom mig. Vet egentligen inte vad man ska säga om 2009 egentligen?
Kan väl helt enkelt spalta upp det hela, med det bra, och det mindre bra

På plussidan hamnar
  • Jag hittade mig en ny häst som verkligen är någon som är snäll!
  • Fann nya vänner
  • Lärde mig att ta vara på de som står mig nära bättre
  • Njuta ännu mer
  • Uppskatta det lilla
  • Fylla 20 och ha 2 underbara dagar med släkt och vänner
  • Stockholm med my love
  • Flög till Hamburg som räddaren i nöden
  • Jag ska bli moster!!!!
På minussidan hamnar
  • Jag fick blodtrycksfall dryga 1½ månaden efter att jag hittat Unix, skadade handen illa och den är ännu inte bra
  • Svårt att hitta jobb, men skam den som ger sig!
  • Iritation och frustration på diverse saker/människor/händelser
  • En saknad efter någon som förändrats som man inte gillar all
Egentligen som sagt så har föregående år bara flutit på.
Men ja, det bara va, egentligen inget märkvärdigt så. Det bara va.

2010 ska bli året då det vänder, både för mig och för andra!
2010 ska ge oss nya upplevlser, utmaningar, glädje och sorg.

2010 börjar med att syster tar examen och blir sjuksköterska, lillasyster är stolt!
Efter så hoppas jag på att i mars så ploppar en välskapt liten systerdotter/son ut. Som vi längtar!

Jag hoppas också att 2010 ska ge mig och mina vänner möjligheten att få leva i en något bättre värld, där allt inte är så fruktansvärt matriellt.
Jobb och studier ska gå bra. Jag ska hitta ett jobb! Ett jobb som ge mig en inkomst som gör att jag också kan skapa mig mitt egna bo, gärna ihop med han jag älskar.

Till häst hoppas jag på att allt ska flyta på, utan skador och annat jobbigt. Det har vi fått nog av!
Vi ska ha lika skoj som vi haft hittils, och ännu roligare!
Tävla ska vi göra med, till den månen jag tycker det är skoj och inte blir jobbigt.
Ett enkelt mål är att komma ut på lokala och hoppa 90cm, och i dressyr iaf kanske starta LB.
Realistiskt och bra!

Här närmast önskar jag eder alla en god fortsättning och välkommen hit år 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback