- Virriga dagar med besök hit och dit.. Men tack!

Under onsdagen när det va som det va, så kom folk hit till höger och vänster för att bara TITTA på det som hade hänt.. Känndes aningens jobbigt att de bara skulle komma och titta..
Men fick hit en teleskåplastare som skrapa av snön på den äldre delen som även den tagit stryk.

Fick även fixat en ny box till min ängel inne i ladugården i mina äldre boxar, strödde så hon skulle få sova som prinsessan på ärten. Inga konstigheter att komma in till kossorna, luktar bara lite mer..
Men där står hon nu och mår bra, äter, dricker och lever gott!

Har varit ännu mer folk sedan under de andra dagarna, men nu kan man hantera det bättre.
Verkar även lösa sig för pappa, även om man inte kan säga för mycket. Men den juristen som va här och tittade som ska hjälpa pappa är bra så han kommer fixa till det så som det är meningen att det ska bli.
(För den som inte vet, gå in på Alingsås Tidnings hemsida och vidare in på Herrljunga sidan och läs)

Känns bättre iaf.
Vill bara säga ett enormt Tack till alla som har brytt sig under dessa dagar!
Några små ord, en kram, en tanke har värmt så hos mig och pappa!


Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

åh tack vad glad jag blir :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback