- Vilken härlig dag!

Solen lyser ute och det är så härligt!
Temperaturen är över nollan och man tycker ju att det kan gå mot vår nu.
I ugnen står dagens lunch, lasange. Gott.

Har varit framme i byn idag och kollat på tapeter.
Här är det dags för mer upp frächning av pappas hus.
Nu står hallen, badrummet tvättstugan och även köket på tur!
I köket blir det nya tapeter, nytt kakel och vem vet, jag kanske får som jag vill med att iaf måla om köksluckorna.
Resterande områden kan bli som de vill, köket är viktigast enligt mig just nu, där är jag ju mest om jag inte är med min häst.

Vad händer annars idag?
Na, inte överdrivet mycket, mocka och de gamla vanliga. Men ska ut och hälsa på hos Therese!
Det ser vi fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback