- Stekflott och längtan!

Förbannat vad kallt det va i natt!
Ushianna dag! Nä, snart går jag verkligen och tröstbokar mig en resa till varmare bräddgrader!

Men nu till något roligare!
Det är denna veckan då den allra bästa och mest värda hästfesten startar!
Göteborg horseshow!!! ÅH vad jag längtar efter att få spändera de få korvören jag har på min ängel!
Att börja där på fredagen med pappa kommer bli fint, och på lördagen vara där med Patrik, Emanuel och Jaqie!
Åh, vad det ska bli roligt att gå där och även få träffa er!!
Kommer bli finemang! :)

Men kvällens matlagning gick över styr idag...
Skulle vända en hamburgare som jag stekte till kvällsmat, så råkade de skvätta lite väl bra, så fick stekflott på min högra hand, vilken i sin tur gör ganska ont...
Men vad gör de när jag har en så perfekt helg att se fram emot?!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback