- Dåligt, sårande och inget bra alls..

Denna dag har inte alls varit någon höjdare på något plan...
Näe, verkligen inte.
För det spelar oftast ingen roll med vad jag gör, tänker eller säger, för alltid alltid alltid så är det något fel med de..
Oavsett hur mycket man försöker med allting så blir man oftast nedtacklad direkt.
Vad håller jag på med? Varför utsätter jag mig för det här egentligen?

Ingenting på något plan alls i min vardag ser ut att vara värdefull ikväll.
Verkligen ingenting.
Och för att inte tala om hur oerhört värdelös jag är ikväll ska vi inte ens prata om.
Det man ser fram emot nu ska ju bli roligt, men ikväll är verkligen ingenting som det ska..
Känslor, tankar, funderingar, rädslor, allt..

Vad är det här för virrevarr man skriver egentligen?
Som om att de kommer påverka världsfreden?
- Nej, men det kan iaf för stunden få mig att känna mig snäppet bättre, i denna annars värdelösa dag...

Kommentarer
Postat av: Vinglaset

Hej! Vill du vinna en läppförstoring, 2000 kr att shoppa för i valfri butik eller kanske en ansiktsbehandling? Kika då in på min blogg för att se hur du kan vinna =) Ha en bra dag <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback