- Dålig, bad jobbig dag..

Denna dag blev unik på det sättet att den va riktigt usel till viss del...
Hade världens huvudvärk mitt på dagen, mina utslag är jobbiga, jag är ledsen och låg för att det inte kan gå min väg med jobb nu, allt som har med raset här hemma, massa mer...
Jag är trött på alla motgångar, någon gång vill jag också få glida i lite medvind.
Visst, man blir stark av att kämpa i motvind, men, energin börjar tryta..

Hua..
Inte värst uppiggande inlägg det här, men vad gör man när allt känns pest och pina, och man helst bara vill gå i ide för typ... ett par år eller sådär?
Får se fram emot små saker i min varldag här det närmaste.
Varldagen är ganska bra, men den kan förbättras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback