- Söndagsångest och glad kanelbulledag!

Helt underbar och mysig dag idag.
Söndagar som dessa är underbara och jag älskar dem!
Tillbringade dagen i Göteborg med min kära. Mys. Gick runt och bara kikade och sedan gick vi och åt på ett typ ett italienskt ställe. Gott vart de ! Åt oxfilé med kryddsmör, frästa sparrisar och grönsaker, ngn smarrig sås och potatis!
Smask! Och sällskapet gjorde det hela aldeles underbart!

Är ju kanelbulledagen idag. Grattis på den. Inte för att jag har ätit några bullar idag, (och jag som har hela frysen full...) så får väl ta igen det i morgon.
Är även idag ett år sedan Patriks morbror Erik och hans Madelene gifte sig. Grattis till dem.

Men även denna söndagen har något tråkigt att erbjuda, trotts en sådan underbar dag.
En ångest har infunnit sig. Borde inte tänka på det, men ändå så kommer allt krypandes till mig.
Vilket är jobbigt.
Men hey, Sara, upp med hakan.
Jag har det ändå ganska bra, men att kämpa och engagera sig blir kämpigt ibland.

Ush.. Molnande värk i ryggen kom nu.. Ush..
Ska väl ta 2 alvedon och däcka framför tvn.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback