- Slakt

Kollat på Idol nu ikväll, och finner inga ord över hur jävla illa rent utsagt Camilla slaktar både My heart will go on och Halleluja.....
Jösses! Och hon skulle vara wildcard och kunna göra något nytt ifrån sig! Tror ärligt att jag som är tondöv skulle kunna göra det där bättre!
ÅÅÅH! Måttligt sur.. morr helt enkelt!

Dagen annars?
Jo ni, jag har putsat alla mina lädergrejjor idag ute i solen :)
David kom idag och konditionstränade med Unix så plockade ut alla mina grejjer.
Luktade sådär mumsigt efter jag putsat allt! Finns knappt något bättre än när man putsat så mkt grejer och man luktar lädermedel. Hästfolk förstår! ^^

Sägs ju att det ska bli storm och grejjer i morgon. Ush, de gillar vi inte!
Har lust att gå på bio... Finns ju en del filmer som lockar.
Jawjaw.

Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback