- En flygtur jag iaf minns!

Yeap, jag har gjort det igen!
Skulle rida ut idag med våra hyresgäster här idag. Skulle bli trevligt.
Ett inte allt för slitsamt pass blev det iaf, och även en liten flygtur för mig. Och denna minns jag!!
Haha. Som de flesta vet så råkade jag ut för blodtrycksfall under en terrängträning med fjun i maj.
Så minns inget från den dagen, + de dagarna efter är lite luddiga. Iaf, hade haft henne en månad ca då, och dimper av. Minns inget. Så nu kan jag "stoltsera" med att jag iaf minns min andra avsittning på denna lilla dam!
Så vi tre fick oss ett gott skratt. Destovärre gick de med knäna, lite ont, men wtf, jag minns ju vad som hände:P

Nu ska jag åka till patrik och baka toscakaka!
Gottinamnamn ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback