- Ladda ladda ladda ladda!

Har tagit mig en stund att bara vara sur och irriterad!
Diverse ting här om kring är ja, bara .. ja, ni vet vad jag menar!

Iaf, idag är det dags för min allra första hoppträning sedan min olycka i maj på Sämsholm.
Så får ladda här inne lite med en bra spellista på spotyfi.
Pappa ska filma med har jag tvingar honom till så ska försöka lägga upp något på min youtubekanal ikväll tror jag.
Ska iaf bli skönt att rida i den gruppen som jag ska vara med i, en lite lagom, vi tar inte i så vi spricker utan det blir sådär lagom, vilket är skönt nu första gången.
Me like! Tror lilla Unix blir glad för att hoppa med :)

Kommentarer
Postat av: veronica

Va kul! Hoppas det gick bra och att du hade riktigt riktigt skoj! Nu vill vi se filmen! ;)

2009-11-18 @ 21:16:03
Postat av: camilla

lugn och fin! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback