- Hmm...

Jag har ett stort sug efter att gå ut och äta!
ÄLSKAR att äta på restaurang. Allt från enkla ställen så som La Gusto i Vårgårda , till lite mer lyx så som Lindgrens i Alingsås.

Därför har jag kommit på det ultimata jobbet för mig!
Jo, jag vore bli matskribent! Ohja, de där hade varit något.
Åka runt och proväta på restauranger, recensera allt och sedan skriva en bra och berättande text som därefter publiceras i en stor gastronomisktidning.
Det vore mitt drömjobb, nästan, för jag vet itne vad mitt drömjobb är.
Men detta jobb skulle vara något som är roligt.
Jag kanske är den nye Karl-Jan Granqvist? Vem vet.
Mat är iaf gott!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja det jobbet tycker jag Sara ska få! :D

2009-11-04 @ 22:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback