- Helgen

Fredagen bjöd på att Patrik åkte äääääääääända ner till Halmstad och köpte sig en brumbrum.
En vit sådan. En riktig räser faktiskt! En Caddy TDI, 03, diesel. Kommer gå som smort på vägarna.
När han va hemma åkte vi, och två till La Gusto i vga för att äta.Snäll och underbar pojkvän som jag har, bjöd han mig på maten. Blev vitlöksbröd till förrätt och en färskfylld pasta med typ italiensk skinka, suqini, och till det va det en beschamell sås och tomatsås. ASKALAS satt det i magen!^^,
Sedan for vi och spelade Wii och runt 10 åkte vi hem och tittade på Two and a half men.

Lördagen bjöd på kalas för kusin Andreas. 30år fyllde denne man. Eller tekniskt sett fyller han i morgon,
men vu firade i lördags. Blev smörgåstårta till frukost för mig och Patrik. Mycket uppskattat och gott!
Och även en skön tårta fick han =D En marsipan/Prinsesstårta i form av en gitarr=D
Gott smakade det med iaf så alla åt och var glada.
Vi åkte väl runt halv 3, för sedan skulle vi med 16tåget mot GBG för att titta på Änglar och Demoner på Bergakungen.
Mycketmycket bra film! Se den. Men Patrik som läst boken sa att de hoppade över rätt mycket i filmen, vilket märktes med faktiskt. Men han tyckte den som sagt var bra, men boken är mer spännande.
Jag for hem då han skulle möta upp några kompisar för en barrunda. Väl hemma på stationen träffar man på 3 filurer som var glada i hatten, och var rätt skoj att träffa några roliga innan man lade sig i sängen och nanade.

Och igår spenderade Patrik och jag dagen med att städa och göra räsern fin. Eller aa, jag damsög den mest,
sedan kikade jag på, gick in och lagade mumsiga Loftburgare. Mysdag faktiskt, då vi gjorde saker ihop.
Fick ju passa på att umgås med varandra. För nu är han i Jönköping och jobbar, och på onsdag åker han mot Stockholm för att sedan åka till Tallin med far sin som ska cykla en tävling där.
Så får vänta länge innan han är hemma... Saknar honom redan, men får klara mig.

Vad bjuder veckan annars på? Ingen aning.
Ska ev in och kolla min hand som inte alls mår så mycket bättre som den borde... Sedan är det studentbal,
både i Herrljunga och Vårgårda. Och jag ska hjälpa kusin att bli fiin =) Skojskoj.
Ne, nu får jag gå ut en sväng innan Hem till gården börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback