- Torsdag

Då vart det torsdag igen.
Inget märkvärdigt har hänt under den tiden jag har varit vaken.
Diskat lite, tagit medeciner, käkat youghurt och kollat hur det va med mamma.
Där var det dunder tätt i näsan.

Dagen i övrigt?
Tja, vi ska banne mej se till att jag får köpt tv-bänken som Patrik ska ha!
Kötthuvvena på Clas Ohlsson säger så här när vi ringde igår:
"Nää, vi har ingen tv-bänk, och det är inte någon Sara Heleander som varit här och sagt att hon vill ha en"
Men ffs! Jag var där i måndags, kärringen på orderstället sa att den skulle komma onsdag eller torsdag och att det skulle ringa, men tro fan att de inte har ringt?! Idioter!
Ska dit idag och idiotförklara dem och få hans bänk!
Morr...
Det var dagens arga utlåtande=)

Kommentarer
Postat av: warg ^^

Jag tycker synd om den personen som måste ta emot denna ilska ifrån dig nu xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback