- Kvällsmorsning

Ja, ännu en söndagskväll är här och Sara nördar sig, som vanligt.

Bowlingen igår sög jag rent brutalt på!
Haha, hjälp, det gick inte alls bra! Får ta revanch en annan gång.

Dagen i övrigt?
Sara har varit duktig och städat sitt rum, fått in soffan, tvättat lakan som nu är i tummlaren och blir torra,
faktiskt fått det riktigt fint inne på sitt rum!
Riktigt hemtrevligt får jag säga.

Pratade med mamma förut om mina utslag som jag har haft, och fortfarande har.
Hon ska ringa lite i morron och se om jag kan få ta några tester.
Visst, de har blivigt betydligt mkt bättre än vad det har varit, mina händer kliar inte iaf=D
Även om de kan få sina värmeknäppar.
Men ja, som sagt, hoppas på det bästa!

Morgondagens planer är roadtrip med Josefine till Ikea

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nickelallergiker? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback