- Afton

You, Me and Dupree går på tv3 just nu.
En förövrigt väldigt rolig film tycker jag=)
Kate Hudson är ju inte liiiite snygg i den filmen, men sedan har vi ju han som spelar Dupree,
nu kommer jag inte på hans namn, men han är också rätt trevlig att se på ^^,

I morgon kommer bror och Sarah hit.
Ska bli skoj att träffa dem.
Saknat bror väldigt mycket!
Så får se vad för skoj vi hittar på när de är här.
Bowla vill jag göra iaf ^^,

Förövrigt är mina händer igång nu..
Vet inte vad jag ska göra eller vad det är som utlöser det hela...
Kommer iaf se till att jag får göra ett pricktest nu så jag vet vad jag är mer känslig mot som jag uppenbarligen inte vet om...
Vet tex att jag inte kan skala apelsin/clementin/citrusfrukter, inte skala räkor, inte äta choklad och apelsin ihop osv..
Vet, konstiga saker, men jag må ju vara lite knepig som sagt.
Vill iaf bli av med det.. Jobbigt..

Ska återgå till filmen tror jag, eller så fortsätter jag spela nintendo 64 ^^
Är illans roligt =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback