- Stela axlar

Mhm.. Är stel i mina små axlar idag.
Inte skoj, får se om de blir bättre, men de blir de nog.

Igår for ju jag och Josefine till Borås i hopp om att hitta rockring och hopprep till mig.
Men tro fasen att BRleksaker inte säljer några rockringar! =O De är lågt!
Blev faktiskt lite ledsen i ögat där.. Sen fanns de inga "riktiga" hopprep... Suck..
Så min ultimata träningsuppläggning ligger på is fortfarande...
Men Josefine, hon hittade exemplariska inflyttningspresenter till två av hennes vänner.
Lär ju slå stårt =D

Idag då?
Varit duktig. Den du.

Melodifestivalen ikväll, kan bli spännande, eller helt kaos.

Kommentarer
Postat av: warg ^^

Vad har hänt med världen?! säljer inte br rockringar och hopprep så vet jag inte längre vad..

Postat av: Camilla

Va dåligt att de inte säljer rockringar :0 , det tror man ju ändå att de gör!

Vad ska du träna då^^ eller hur ? :P

Kanske ska följa med mig till simhallen en dag. :)

2009-02-08 @ 13:31:24
URL: http://lillacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback