- MÄTT! Och en insikt!

Ohja, mätt är precis vad jag är just nu!
Känns som om att det ända jag har gjort idag är att äta, äta och äta!
Har ätit 3 ganska lagom ordentliga mål (gudars vad Ann Wigforss skulle blivigt arg på mig där för den meningen, väääldigt inkorrekt meningsuppbygnad)
Iaf, käkat pirog, chili conkarne, på Max och tacos nu ikväll.
Cheeses! Dock var allt nu med köttfärs... Så nu har jag ingen lust att äta det på några dagar.

Och till dagens insikt!
Max är MYCKET godare än Donken!
Ohja! Dags att börja äta där, bojkotta donken , om jag nu äter där blir det hädanefter sallad eller inget alls=D
Haha, får väl dock se hur bra jag kan hålla det här..^^

I morgon mina vänner, då ska Sara börja gå på Friskis och Svettis!
Tjohej! Det kommer bli en syn för gudarna! Haha! Men dags att börja komma iform till sommaren!
Och få upp kondisen när jag väl köpt mig en häst igen!

Kommentarer
Postat av: warg ^^

Jag bojkottar då redan Max jag xD

Postat av: Linnea

Oh yes visst är max godare än donken, går inte att jämföra haha(:

2009-02-09 @ 22:23:13
URL: http://smeknamnsval.bloggagratis.se
Postat av: veronica

Ja vilken skilnad på max mat och donken!



Hur går det med hästsökandet? Varit och tittat på någon? :)

2009-02-10 @ 12:23:38
Postat av: Camilla

Lycka till:D

2009-02-10 @ 19:26:08
URL: http://lillacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback