- Måndag

Tjosan, så var helgen över!
Kan väl återkomma med att berätta om den. Men den var underhållande vill jag lova! Iof har nästan hela förra veckan varit underhållande så ^^,

Men ja, dagen?
Börjar med att jag blir lite sne på mig själv... Ställer klockan på 10, men ligger kvar i sängen och drar mig till 11 ändå ..
Morr på mig....
Strax ska jag iaf fram och handla, både hit till pappa och sedan lite som jag och patrik ska äta ikväll.
Haha, ska göra " en jävligt god sallad" som den heter på hemsidan som patrik hittat!
Blir ni nyfikna kan ni själva knalla in på
http://axon.blogg.se/ , mängder med träningstips och han har även en kockskola.
Vi har prövat ett antal väldigt goda saker därifrån! Läs och låt er provlaga grejjerna ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback