- Lite knepigt

Ibland va, så är folk på lite knepigt humör så man blir bara skogstokig!
Det har jag varit lite idag, men det är bra nu, tror jag..

Kvällen i övrigt erbjuder Melodifestivalen och att köra Christine till Alingsås.
Bilturen med henne och övriga lär bli rolig=)
Kul att kunna vara till hjälp.

Men Melodifestivalen ikväll va, Petra Mede vet vi alla att hon är blåst och passé.
Men ikväll kommer Darin dit!
Det kanske kan liva upp det hela lite?
Om inte annat så får man nog se ett bra framträdande.
Han va ju med i Globen under Idolfinalen, och jäääääääklar va bra han va live!
Gudars säger ja bara!

Men nu mina vänner, nu ska jag fortsätta att bara va^^

Å vet ni!
Kommentera mera!

Kommentarer
Postat av: J

Skottpengar på häxan och herregud.. Jag skrattade häcken av mig åt Darin. =D Har man inte brett röstspektrum ska man inte ge sig på låtar som kräver det. Nej herregud. Hela melodifestivalen är passé och det blir bara sämre och sämre för vart år. Gör folket en tjänst och skrota skiten. Stod ut max 15 min varv Darins framträdande var en del av de minutrarna. =D=D

2009-03-01 @ 00:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback