- Snö och tisdagskväll

Idag har jag och pappa handlat ALL satans julmat!
Jises vad det handlades!
Men det lär väl smaka gott trotts allt, men bara de kan bli klart snart.
Alla klappar är även klara nu, å det är gött de med.
Har faktiskt köpt väldigt bra klappar iår tycker jag.
Är säker på att alla kommer uppskatta sina presenter.

I morgon som sagt... Då ska det fixas och donas bäst det vill.
Ska greja med syster, så blir roligt att umgås, även om anledningen inte är den allra roligaste så sett.

JO!
Ikväll vart jag iväg på julklappskväll hos Maria, anders syster, med diverse trevliga damer!
Vi va runt 14 st tror jag, och det va rikigt mysigt!
Själv kom jag dit med en söt snögubbe som fick följa med Sara N hem, och med mig hem följde en djävulstvål och en änglatvål! Jättesöta är de! Och fräcka! =)

Nae, nu ska jag väl mysa lite till innan det är dags att nana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback