- Lördagsnight

Yesbox, är lördagskväll just nu.
Sitter mest och väntar på att klockan ska bli 23 då det är sändningar från Olympia i London med hästhoppning och dyligt.

Idag har det varit helt underbart vackert ute!
Åh vad det är mysigt och bra när det är såhär kallt och ja, vackert!
Mer kyla och snö till folket, och gärna ett par tjocka skor till Sara ! ^^

Men denna kylan för med sig även något jobbigt för mig.
Händerna mina gillar inte alla gångerna när det blir så kallt och grejjer.
Så de är lätt svullna, röda och kliar... Får helt enkelt kyla ned dem innan jag lägger mig.
Är ju ingen höjdare att vakna mitt i natten av att händerna gör så ont som de kan göra ibland.

Just de!
Min lilla gamer i mig har krupit fram! Sitter och nöter Worms 2 för glatta livet här om dagarna när jag inte har så mkt att göra ! Att de gamla spelet fortfarande är såpas roligt som det är! =D
Är på bana 26 eller 27. Vet inte hur många banor det finns, men jag ska allt klara dem en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback