- För fem år sedan...

För hela fem år sedan var jag nog den lyckligaste lilla Sara som fanns på denna jord.
8 december 2004 fick jag min allra första och egna häst!
Åh vilken obeskrivlig lycka det var!
För att vara oerhört nostalgiska kommer ett urdag från min lunarstorm (ja, jag har faktiskt kvar den....)
" de kan inte vara sant!!!!!
joo de e de!!!!
JA HAR FÅTT MIN ÄLSKADE PARADOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de känns så ovärkligt att han står där ute i ladugården just nu
min alldeles egna häst! de e lite ofattbart tycker ja=P
men e så glaad!!!!=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

jaaaaaaaaa ja har fått honom nu!!!!!!!!!=)"

Ja, min glädje visste inga gränser, och jag är så glad för alla år vi hade ihop jag och han.
Så mycket vi lärde oss tillsammans, vad vi slet, vad vi kämpa, mängder med blod, svett och tårar.
Älskade lilla häst.
Finns inget som slår sista sommaren ihop när vi va på fälttävlansläger på Sämsholm och Therese verkligen säger hur fantstiskgt bra han går! Vilken häst han ändå är!
Så många minnen... Åh, vad jag än älskar dig idag Parador!
Vet att du har det helt underbart som en äkta läromästare hos Frida =)
Älskade lilla häst.

Simply the best! Better then all the rest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback