- Konstiga jag.

Ännu en morron som man vaknar med magont.. Morr...
Sedan när jag vrider på mitt huvud åt höger, så har jag ont i min vänstra del av bakhuvudet :S
Konstiga jag...

Energi nivån idag är på lågvarv.
Är trött.
Men ska ändå masa mig fram och handla lite mat som dels ska vara till min "present" till pappa
trerätters middag här hemma, och som jag och patrik ska äta.
Har nog klurat ut vad jag ska bjuda på..
Meny förslag kommer nog senare så får ni vara med och rösta på vad jag ska bjuda påå ^^,

Påsk annars gott folk, vad händer?
Knytkalas eller nått, bara man umgås hade varit trevligt
Pratade med Patrik om det igår, så ska höra med resterande delen av det folket.

Mjä,
nu blev jag göör trött.
Får nog vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback