- Tisdag

åkte till mor min igår.
har slutit fred med henne, dock vet hon att de som har hänt har satt spår.
men iaf, behövde komma härifrån för en liten stund.
väl hos mamma konstaterades de att min magkatarr är tillbaka.
yeey. säger vi.
är min innre stress som tar över allt för mycket..
just nu e ja ett vrak känns de som.
tar illa vid mig, orkar inte, vill inte?
jah, de e alldeles nattsvart...
bättre blir de inte av att patrik åker till helsingborg aldeles strax för att jobba...
suck..
får se ett litet ljus i bedrövelsen, på lörda vankas det bröllop för patriks morbror och hans blivande fru madde.
ska bli skoj skoj.
de mesta är kirrat, dock sakns en liten väska och en jacka..
de löser vi!
outfiten får ni se, så småning om.. kan få ett ryck med att testa allt ikväll, jag vet inte..

har även tänkt att åka ut till therese om en timme, e specialidrottsträning där ikväll så tänkte se va de e för folk..
yeah yeah..
ska gå ner nu å ta ett glas proviva, de är gott.

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback