- sammanfattning

kanske ska sammanfatta vad som hände i lördas?
josefine kom hit så vi tjötade, ja åt, käka chips, ringde å bokade bowlingbana på stures i a-sås,
va ute å gick i räsertempo enligt josefine .
vi åkte alltså å bowla ja, anna å josefine.
damer, vi måste göra om de snart igen!
dock tar vi rockbowling istället ;)
å ingen träningsvärk i lår eller röv! tack på förhand.

dagen då.
e en gladig dag idag på något vis.
vet egentligen itne varför, men de känns bra på något vis.
e mkt glad över att ja ska få klippa mej på torsda !!!
läääängtat otroligt mkt efter de ! ska bli så skönt!
markus ska få ta hand om mitt lilla hår, tvätta de, färga
och KLIPPA!!!! gudars så skönt ^^
dock ett problem..
vet inte hur ja ska klippa mej..
emma ansåg att ja skulle klippa lugg.
men ja som sparat på den i så många år, de vet i katten asså...
men ja, ärade läsare.
ja behöver er hjälp.
förslag på hur ja ska klippa mej =)

Kommentarer
Postat av: a

hahah, mina LÅR idag sara... de är inte nådiga! :P nästa gång ska jag iaf inte ha klänning på mig när jag bowlar för maximal rörelsefrihet ;)

2008-09-15 @ 22:06:14
Postat av: sara

nae, mina e helt förstörda känns de som!

e ju katastrof när man ska sätta sej ner eller gå i trappor!!

haha;) ska vi köra på nakenchocknästa gång då eller?;)

2008-09-15 @ 22:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback