- Snart är det jul här i vårt hus

Det är precis vad det är kära vänner.
Har ni skrivit er önskelista till tomten?
Nae, jag har inte konkret skrivit till tomten, utan jag har berättat för de som frågat mej vad jag önskar mig.
Låter lite egoistiskt när ja nu kommer skriva vad jag har önskat mig, då julen egentligen är till för att man ska ha tid att umgås med varandra.
Men då jag personligen iår troligen kommer få vara med om en mindre rolig jul då min bror inte kommer vara med, ännu en dag då vi ska flänga å fara för att träffa allt å alla och man ska vara sådär trevlig mot inte fullt så omtyckta släktingar..
Iaf, jag ser fram emot att jag ska få vara med den familjen jag har ändå, och ta vara på att vi kan umgås.
Men kommer ALDRIG glömma den sista "riktiga" julen vi hade som en hel familj...
Minns att innan vi skulle gå upp på övervåningen för att titta på SvenssonSvensson så grät jag och sa till mamma:
"Detta var den sista riktiga julen för oss tillsammans.."
Då la jag mitt ansikte i hennes famn och tårarna bara rann ner, men mamma lovade mig att vi visst skulle ha det bra i framtiden, men jag vet inte de, att åka runt halva västra götaland känns sådär.. Men den tiden vi får ihop är ovärdelig, enda tiden på året alla kan sitta ner utan att vara stressade eller något.

Min önskelista iår är :
Lite tomm i skallen känner jag.
Mycket som far runt där just nu.
Många tankar om saker och ting just nu.
Men jag är glad för det jag har, och tänker ta vara på de!

Nu är det dags för ett avsnitt av House.

Adios


Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback