- Nästan det svaret jag ville ha...

fick nästan det svaret jag ville ha idag.
men på något vis så kommer de gå vägen, både jag och pontus tror de.
det handlar om donelli.
han hade folk från hans skola som tittade på honom nu ikväll,
och det gick väldigt bra. och de ska i slutet av veckan, eller i morron, får se,
ta ner honom till kungsbacka ridgymnasium och ha honom där en vecka på prov å se om han passar för dessa uppgifter.
pontus kommer naturligtvis ha ett stort finger med i detta spelet, vilket jag är oerhört glad för!
så, kanske, om allt går vägen, så är jag verkligen inte hästägare längre nästa vecka.
det är sjukt.
jag har ställt in mig hela tiden med att det är det här jag vill,
men klart det gör ont i mig att veta att han inte är min , min knas, mitt monster, min vän som ändå varit där,
i alla väder, jag har kunnat gråta ut hos honom, han har bara stått där och lyssnat, aldrig sagt emot mig.
bara varit där...
men det är bäst såhär för oss båda..
men inget är som sagt klart, bara 1/10 är gjord.
nu kan vi bara hålla alla tummar och tår för att de blir bra.

mys framför NCIS förut iaf med patrik.<3

i morron, halmstad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback