- Kärt återseende

de kan man verkligen säga, var ute å hälsade på dessan idag me erica =)
tjeenare va ja va nervis innan,men ack va de va kul å säga, hej kommer du ihåg mej?
å de gjorde hon så klart! aah, ja har träffat dessan igen! klaad sara ^^,

dock en annan sak som gjorde mej upprörd idag va att ja "bara" fick G på mitt naturkunskapsprov...
JAG FATTAR INTE HUR?!
där rök mitt MVG i den kursen... fuck, e kärringens fel! >.<

yeah yaeh, we all know, life is a bitch

spec me att en vissa personer sviker när andra står kvar å verkligen visar sina bästa sidor.
sedan har vi en annan person, kom inte på min student, va me den du tycker är viktigare.

yeah, som sagt, vi vet de alla, life is a bitch !

ska knalla ut i solen tror ja.

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback