- jag är gruvligt snygg!

de e just de ja e just nu!
indeed mina kära läsare. fråga endast linda å josefinita!
de har sett mej
men pappeljotter!!!! förlåt för stavningen, men ja
tänk er själva...

i morron är de iaf baaaaaaaaaaal =)
cant wejt men e lätt nervis
men blir kul=)

mitt schema för morgondagen e typ såhär:
08,00-08,30 - vakna därefter sätta på lösnaglar å käka frulle
09,15 - åka till a-sås
10,00 - markus börjar me mitt hår fix å pill
12,00-12,30 - klaaaaaaaaar
 efter de åka till rasmus
14,00 samling på skolan
15,00- ut gång från skolan
17,00 framme på bjertorp

pust
lär iaf bli kul!!=)
promise, bilder kommer=)

take care!

// Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hörru, du får ju uppdatera så manv et vad som händer juh.....hahaha, hmande på din sida av en tillfällighet o så börja jag läsa, och så vill jag ju veta vad som hänt sen juh....:-)

Höru ha det bra!!

2008-07-12 @ 03:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback