- Måndag, 3/3-08

seriöst, våra samhällslektioner e fan ett graft misstag.
se bara på vår lärare, Meta Delshammar.
det säger sig självt när man har en lärare som heter de att de kommer va fruktulöst tråkigt, meningslöst och helt onödigt! gaah! kärringen e så dålig så de inte e sant!
hon borde verkligen inte fått jobbet.. för INGEN lär sig ngt på hennes lektioner.
de ordet hon använder mest är etc. ect. ect!
de GÅR att använda något annat oxå!
grr....

naturfoto idag då,
-min jacka gick sönder xP haha
-ja å richard höll oss varma genom knäböj i solen.
-sannas braller sprack
- ja fick söta kort på josefine ^^,
- de va bra väder som resulterade i finfina bilder ^^,

ehum.

träna med monster i morron, konditionsträning står på schemat.
gudars, de kommer bli en upplevelse för gudarna när vi ska lasta i morron. men ska väl gå bra=)

yeah yeah.

ja e sugen på party, party med MASSA MASSA folk!!!!
ih, sara is partyprisse!
I want party andI want it now!!!

yes.
ska väl återgå till mitt rapportskrivande om idrotten i siffror.
rätt intressant faktiskt.
meen ack så tråkigt att behöva skriva om de..


// Sara

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hur kommer det sig att alla bilder du tar på mig blir söta?

Postat av: Josefine

Hur kommer det sig att alla bilder du tar på mig blir söta?

2008-03-03 @ 22:15:55
URL: http://cumbersome.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback