- Onsdag, 2/1-08

- Jag har nog fått men för livet idag... då menar ja verkligen men för livet!

de som känner mej vet att ja e otroligt lätt skrämd, riktigt lätt skrämd. de räcker att ngn står bakom en dörr å säger :
"buh" så blir ja rädd. iaf. mamma kom idag å skulle väcka mej, där ja ligger å sussar så sött,men e sådär halv vaken på något vis men ja sover ändå. iaf, hon står sådär framåt lutad över mej å ska blåsa mig i ansiktet, men istället så börjar hon asgarva å typ gapar framför mina små ögon.
å ja ligger där i sängen å börjar ju gallskrika ! bara
"whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!" + att ja börjar skratt/gråta för att ja blev så rädd! dumma mamma!
å nu är hon i farten igen!
har ju en bärbardator här hos mamma, å så ställer hon sig i kikar fram bakom väggen när ja sitter å lyssnar på min iPod. sätter hjärtat i halsgropen ännu en gång.

sååå ja tror att ja verkligen kommer att ha men för livet, ja blir bara mer å mer lättskrämd!



// Sara

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du har smittat mig. Jag har också börjat bli mer lättskrämd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback