- Söndag, 24/2-08

igår åkte han, min allra bästa och mest trogna vän.
Parador, du är och kommer förbli MIN lilla ponny.
men de känns ändå bra att han hamnade där han hamna.
frida kommer ta hand om honom jättebra, å han om henne.

men, det är , tomt.
så konstigt att han inte står där hemma med donelli i hagen,
 gnabbar me honom, springer runt och är allmänt söt..
de e konstigt..

gårdagskvällen tillbringades inte hemma för att vara ledsen.
den spenderades först hemma hos mamma med henne, linda och plasmatvn.
plasmatvn visade melodifestivalen, som förövrigt man igår bara tittade på av 2 anledningar:
1. Kristian Luuk
2. Björn Gustafsson.
LÄNGE LEVE DEM!
sedan strögade vi iväg till vårgårda och wärdshuset.
ångrar inte en sekund att ja åkte dit. va göör kul och billig fylla.
ska inte tala om va ja drack, de räcker med att josefine å linda vet de.
för de e skamligt, riktigt illa.
men den shoten ja fick av ponta va, den tog å satte sej i näsbenet=D haha.
men den va god=)
josefine, kamakazie nästa?;)

sitter och pratar me patrik nu. han e i storstaden och jobbar.
saknar honom. tomt utan honom oxå.


yeah, skola i morron. de ska nog gå.


// Sara


Kommentarer
Postat av: Josefine

haha varför ska du alltid testa dina läskiga shottar/drinkar/blandningar på mig för=P Men men , jag offrar mig väl då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback