- På tal om en annan sak!

Måste berätta om en ny favorit till mina små fötter!
Gjorde världens fynd idag enligt mig!
Mina älskade Replay-stövlar är nu för utslitna att använda.. Sorgligt , för jag gillar dem mycket, läs älskar dem!
Iaf, så var jag inne på Eurosko, så ser vi att det är mängder med rabatter lite här och var i hela affären!
Jag hittar ett par passande stövlar i storlek 37, från Tomy Hilfiger.
Fasen tänker jag... de kommer säkert inte ha någon rabatt på dessa...
De satt så bra, va så fina, Sara var lite kär...
Men sedan kröp det fram, DE VA 45% PÅ DEM!!!
GAH sa Sara, dem ska jag ha!
Så klappat och klart, jag köpte mej dem!
de kostade mer från början , och när det är sådant pris gick de inte att säga nej!
Så jag äger äntligen faktiskt ett par nya stövlar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback