- Julmys och tråkigheter

Idag har jag och Patrik haft lite julmys<3
åååh så skönt det var att ligga och titta på House.
Att ligga där i hans famn känns så tryggt, att höra hans hjärta slå.
Innan vi kikade på House så hade vi ätit lite maat, riktig hemmagjor potatisgratäng med rostbiff!
Tjenare vad god den blev kan jag ju bara tala om^^
Så fick jag hans julklapp, och han fick sina som va från mamma och pappa.
Jag fick en bok, av Stieg Larsson Milennium heter den.
Haha, lite skoj =) sedan tittade jag i den och där låg ett presentkort till en resa!
Så nu har jag 3000kr (har ett sedan innan) att kunna åka utomlands för!
Har jag verkligen inte världens bästa pojkvän?

Dock mitt under julmysandet till House får jag ett meddelande från systeryster..
Där står det att mormor ligger på sjukhus med tryck över bröstet och i magen..
Emma befarar en hjärtinfarkt..
Ush, blev verkligen så ledsen.. Stackars mormor ska ligga på sjukhus under julafton..
Hoppas hon får komma hem fort som tusan, hon ska inte ligga där, min coola mormor..
Tänker på dej<3
Sedan nu ikväll, eller ja, jag har så förbannat ont i mina knän!
Vet inte vad det beror på, men ont som satan gör det iaf. Kan nästan grina vissa stunder för att de gör ont...
Sån illans tur att jag hittade mina knäskydd så jag får värme från dem. Känns lite bättre men blir mer alvedon innan sängdags.

Nu kära vänner,
nu ska jag göra något annat.

Mer tankar kanske kommer sedan.

Kyssåsmek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback