- Jag skrämmer mig själv.

Tro mej,
nu ikväll skrämde jag skiten ur mig själv.
Ohja, jag menar det.. Emma sa 10min efter att det hänt att jag var likblek..
Iaf, jag och pappa skulle gå upp till emma och anders för att pappa skulle se hennes gran å kolla om de fanns något ätbart lika med julgodis.
Men det dumma när man går upp till dem är att hitta den där satans lampknappen i uppgånen är inge lätt!
Så vi traskade i mörkret och när vi är så att säga "framme" tror jag att det är ett till trappsteg, när det inte är det.
Jag tar världens kliv och sätter foten på marken, men blir förskräckt över att det inte var ett trappsteg till!
Så i mörkret, i deras trappuppgång så tjoar Sara hej vilt!
Blir så rädd att det gör ont ni vet där det sitter magkatarr?
Jah, ja va i chock, ett bra tag...

Som sagt,
Jag lyckas med det konstigaste sakerna.
Hejja Sara!

Kommentarer
Postat av: J

jösses sara. tänk om jag skulle blivit så rädd varenda gång jag har gjort så här hemma ivår trappa?:P

2008-12-22 @ 21:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback