- Tisdag, 8/4-08

ärade läsare.
jag ber inte om ursäkt för mitt bloggande, ja har haft annat "viktigt" för mig.. säger vi..

nae, men vad ska ja säga?
jag har upplevt tämligen intressanta saker det senaste.

så som i fredags. mor å ja körde iväg till borås i BMW, ja körde. *stolt*
i vilket fall, när vi e precis innan den där skarpa svängen innan borås, ni fattar hoppas ja.
så möter vi en last bil med skylten "lång last"
det roliga med detta var att lastbilen inte hade någon last alls utan de va bara den främredelen av den som åkte ^^
hihi , de tyckte sara va oooootroligt kul ^^

sen när vi , jag.. hade inhandlat mig lite kläder från gina så knallade vi till Oliven å åt mumsig mat=)
gudars säger ja bara! deras plankstek me duchéspotatis. GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD va de e gott!!!!!
ja e nog kär i den maträtten. ge mej mer!!!

sen i lördags agerade ja chaffis åt syster å anders. först körde ja syster å några till helene på katebo där de va maskerad med temat "h". emma å johanna skulle vara barnen hedenhös. emma råkade bli horan hedenhös.. detta fann ja ytterst underhållande ^^,
sedan anders va, han va full å go han oxå^^ å de e en annan historia om den bilturen, men den va underhållande.

nu är det dags för mig att titta på house.

ska försöka anstränga mig att blogga lite mer intensivt, för kan folk bli RIKA!!! på sitt bloggande, så kan ja fasen de oxå!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback