- Lördag, 12/4-08

jag är otroligt trött på att komma i andra hand, HELA TIDEN.
och de värsta e att du vet om de.

sak samma...
vad just jag än säger, gör eller försöker,
så blir de bara fel. en blir sur,
en annan tar illa vid sej, eller så går den iväg å bara, aah, ni fattar.
de e som att om man är ärlig å säger vad man tycker, gör de man vill eller måste,
så går de käpprätt åt helvete?
då e då den stora frågan, vad ska man göra då?!

jaja.

dagens första till ära:
Sara ramlade av i skogen idag!
jeej. slog mej ingenting, blev bara en så abrup rörelse att vipps låg ja på backen.

dagens andra till ära:
jag hälsade på lilleman idag <3
ååååh  va den hästen e bortskämd å har de bra hos frida!
fick rida min lille talle oxå, å han va såå goo ^^,

dagens tredje till ära:
Jag och patrik ska ut å springa i morron!
de ni. klockan 11.00 ska ja infinna mej hos honom så ska vi ut å vara hurtiga på en sönda.
slå de ni!
så nu hoppas jag innerligen att patrik fullföljer de, för de tänker ja oavsett om mina knän eller min fot pajjar,
JAG SKA!

noppe, fortsätt på att öva på era kommentarer om ni håller dem inne,
aj will vejt


solong amigos


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback