Mässa, förtvivlan och tal

Mässa

Idag vart alla Kunskapskällans 3or (med undantag från bygg och hr) på Svenskamässan i Göteborg. Vart la skönt att slippa programmeringen idag + samhällen + mattediskreten. Drev runt där inne i någon timme,  sedan knallade ja, Josefine och Anna bort till Nordstand å käka på Warehouse. AJ LÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE THAT PLEJS =D sååå good maaaaaaaaat=D  käka där, drev runt lite i nordstan och sedan knallade vi , njae, tjuvåkte spårvagn till mässan igen och åkte hem igen. då kommer vi till nästa punkt.

Förtvivlan

Donellis ben är fortfarande svullet.. Varför kan han inte bara bli bra den lilla hästen? Var ju såååå nära på att få börja nästan helt med honom nu, men ack vad fel Sara har.. Mikael var så nöjd med hans muskler och han känndes jättefin och han sa att nu är det dags att börja jobba. Men båda vi blev ledsna, sådär som ett barn blir när man rycker ifrån dem deras godis. Försökte hålla inne tårarna när han va hemma, men när han åkt kom det bara. Vad gör jag för fel? Varför kan han inte bli bra och visa vad han kan? det finns en så enorm kapacitet i honom.
Donelli, bli frisk nu <3

Tal

Har nu ikväll skrivit klart mitt tal till det muntliga nationella som vi ska ha nästa vecka. Blev faktiskt jättenöjd! så det kommer nog gå alla tiders på fredag nästa vecka, ska ha det betyget har jag bestämt mej för!!=)

nu ska ja plugga lite körkortsteori tror jag.


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback