- Tisdag äro det idag...

... och det är KALLT SOM STRYK !!!!
Vet ni det? det är kallt, och det är bara -2,5? hur ska det då gå när det blir ännu kallare?
Kärahjärtanes, jag är nog redan köldskadad...

Jä män, party på lörda dårå ^^, ska bli trevlans =)
Eller hur anna och josefine ?=D får se om kusseliten och linda följer med.
Skoj ska de bli iaf =)

Heum... Jag vill nog inte få tillbaka mitt matteprov i morron, de gick inte hejdlöst bra. äsh, shiet the same=)
har nog inte sååå stor nytta av att kunna allt i Matte C + diskret om jag blir fotograf eller jobbar i stall =D

Hade en intressant pratstund me josefine igår.. ämnet var, vad heter det när man bryter sin armbåge?
För det är ändå en båge, men vad heter det när man bryter den?
Dagens ilandsproblem!


// Sara

Kommentarer
Postat av: Josefine

Höhö. Sjukt galet =P

Postat av: Sanna

Vad är det för fel på vanligt benbrott ? Fraktur eller bara 'brott' som det heter när man bryter allt annat ? :P

2007-11-20 @ 19:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback