tiiiisdag

egentligen va, detta året i sig har vart kasst utav bara fan, men å andra sidan, så har ja lyft mej i skolan.
jag menar detta:
- Fick tillbaka min svenskauppsats på det nationella provet, jag fick VG och är trolige ensam om detta i klassen, och jag gjorde mej och framförallt maria stolt. det kännes så underbart!
- Fick tillbaka mitt prov i specialidrotten några få poäng ifrån MVG! jag är mäkta stolt över mej själv!
- min rapport i tekniskkommunikation håller hög standard enligt jan, kanske ett VG eller ett MVG där? då blir jag ännu mer stolt.
- Jag ligger mkt bra till i webbdesignen, den enda som inte har IG-varning där. stolt, mattsson gillar mina tankar och ideér där. också stolt där.
- Jag har genomfört en retorik kurs. min största rädsla genom alla åren i skolan är att tala inför grupp. jag utmanade mej själv och gjorde det.

jag kan med gott samvete säga idag, jag är stolt över mej själv!


// Sara

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul, när det går bra för en :)

Postat av: Sandra

Hej! Har du något tips på julklappar till en 15-årig kille?

2007-12-18 @ 23:19:44
URL: http://accordingtosandra.blogg.se
Postat av: Charming man

Good, jag suger verkligen i skolan :)

2007-12-19 @ 01:17:57
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Josefine

yeap detta året har sugit.

2007-12-19 @ 16:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback