- Jag lever

Efter lördagens lilla missöde som ledde till ett besök hos farbror doktor på akuten i Borås mår jag ganska bra just nu. Va såhär, syster och jag hade varit på Hjulet i Vårgårda och hittat en liten sak till Alice. Väl hemma och jag ska säga hej då så rätt va det är så sätter Alice sin nagel och troligen hela sitt finger i mitt öga. Skrika kunde jag ju inte göra, och Emma trodde jag skämta, men nej. Så efter samtal till sjukvårdsupplysningen så fick vi åka till Borås... Först träffar man en väldigt knasig och inte så smart läkare som remiterar en till ögonjouren. Där fick vi iaf träffa en bra läkare som snabbt åtgärdade det som gjorde ont. Hem med antibiotika och lapp för ögat. Så har haft maskerad för mig själv och lekt pirat. Så.. Händelserik helg.. Och förkyldning på det! Men vi kör ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback