- Måndagskväll

En ganska halvdassig morgon till måndag, tog en vändning till att bli en faktiskt ganska bra måndag :)

Vaknar med en såndär underbar(not) smärta i bihålorna mina så jag tror att jag nästan höll på att dö av. Fifan, får nog redan börja min vintersäsong med mössa på nu tror jag... Iaf, fick försöka vara glad när jag skuttade upp ur sängen för att hjälpa farsgubben med att köra hem balar. Gick så fint så tills vi skulle köra hem andra lasset. Där mitt på vägen hade en hjullastare med sitt flak fullt med sand fått punka. Så ja, vi fick åka hem utan trakorn och balarna. Men efter några timmar så rullade den hem igen som tur va.

Därefter gjorde jag nog pappa nöjd iaf med att laga gudomligt god pastasås idag :) va kul att få höra
" Vad gott det smakade idag, vad har du gjort med den? "
Sara blev klad heest :) haha.
Sedan for jag till Crazytorp för att hälsa på. Illans trevligt att åka dit bara sådär för att kolla läget. Slutade med att jag fick motionera Veronicas häst så de skulle kunna fira sin bröllopsdag med att äta ute. Man säger ju inte nej till att få rida ? Roligt var'e allt! Gnistra va så snäll så :)

Kvällen rundas av med mer mat, men med my beloved Patrik. Mys.
Och så sitter jag här nu. Ska väl snart slå igen de små ögonen för att nana så man kommer upp i morgon... Kan bli lite problematiskt men ska nog gå.

Night Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback