- Fredaaaag

Då har denna fredagen börjat med maaaaaaaaaaaaaaaaaaaassa regn!
Visserligen ganska skönt när man hör regnet smattra på rutan, när det forsar i stuprännan, och ja, man ligger i sängen breve någon man tycker om, ja, då spelar det inte så stor roll att det regnar ute :)



Har även under dagen ringt till kliniken i Åby och bokat en tid för att reda ut vad det är för fel med min älskade Unix. Är jobbigt att inte riktigt veta vad det är som är galet. Hoppas på att jag får en speciell veterinär, hon har jobbat i Vara med de veterinärer som vi har kontrakt med, och hon är superduktig. Huvudsaken är ändå bara att få ett konsaterande så jag vet vad jag ska göra.


Dagen för övrigt? Ja, ska väl fortsätta att äta mina jordgubbar som jag har här hemma. Gott i magen ^^

Kommentarer
Postat av: Jackie

Det är säkert inget allvarligt!

Kommer gå så bra så :). Men kan ju vara skönt att

verkligen få svart på vitt vad det är, så det är

bra att du åker in! Hör av mig sen!

2010-07-26 @ 09:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback