- Back in action, igen!

På begäran så ska jag ännu en gång börja underhålla er gott folk, med mina funderingar, tankar och händelser i mitt lilla liv.


Mycket har hänt sedan sistens. Både bra och dåliga saker har man varit med om. Men istället för att fokusera på det som har varit så tittar vi framåt. För att bara se till det förgångna gör att man fortfarande trasslar runt i gamla vanor, gamla mönster och sådant som inte alltid är så bra...


Så, vad gör jag nu för tiden? Jag fortsätter mitt liv med att vara fritidsforskare på heltid, attans att det inte är så bra betalt bara.. Men wth, jag kämpar på, på mitt allra bästa sätt så jag också kan komma dit jag vill, vad det nu är...


Har även denna veckan bosatt mig i P´s lägenhet. Skönt att vara här faktiskt. Trivs med att få göra det som jag känner för. Så, pysslar runt, städar, tvättar, diskar, möblerar lite på kryddorna i kryddhyllan.. Ja, jag gör det som faller mig in dessa dagar.


Annars de kommande dagarna här så ska det göras sylt! Saras ääääääälskade jordgubbssylt! ÅH så roligt det ska bli! Och lär ju äta mig fördärvad på de där röda underbara bären.


Ja, uppdatering följer

Kommentarer
Postat av: Beundrare

JAA! Äntligen något mer som jag kan läsa varje dag :D!

2010-07-22 @ 09:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback