- Lyckans dag!

Åh, efter en helt underbar dag i Varberg på Kurorten så är även denna fredag snart till ända.

Kom fram strax innan 11, kom dit, gick och gymmade lite:) eller aaa, jag cyklade mest och ville inte gå på maskinerna, då jag inte gillar när folk ser på :P Patrik flina mest åt mig för detta.
Sedan gick vi och badade en stund, bastade innan det vart dags för lunch.
Aprikosmarinerad fläskkaré med ris, sötsur sås och ett ÜBERUNDERBART salladsbord!
ÅH!!!! GE MIG DEN MATEN VARJE DAG!!!
Så underbart gott smakade det.
Efter en underbar lunch så knallade jag iväg för min behandling, delkroppsmassage.
Även det vart helt perfekt!
Blev lite mer badande och bastande och även lite bus... Meeen det struntar vi i.
For hemmåt och vi vill redan dit igen!

Summan av kardemumman är att Spa är heeeeelt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback