- Kvällsont i halsen

Känner mig lite rosslig i halsen.
Får ta en dunderkur med min lilla medecin så går det nog över.

Vet egentligen inte varför jag är vaken "såhär sent".
Brukar iaf ha stängt av datorn och ligga i sängen och glo på tv, men icke.
Lyssnar på Bon Jovi och tjötar med allas våran favorit Tööb, men plötsligt gick han offline.
Kryptiskt sms har jag fått med.. Venne va man ska, hum.. Säga riktigt?
Well well.

Red min lilla toka idag.
Gick varken bra eller dåligt, utan det bara va.
Halterna sitter som en smäck nu! Åh, vad fina de är!
Men får försöka hitta knapparna och allt lite bättre så kommer allt att gå som på räls.

Helgen i övrigt ser vääääääldigt oplanerad ut!
Känns skönt att inte ha något planerat utan att man kan göra det som faller en in, fast ganska ovanligt att man skulle ha en planerad helg egentligen?
Jaw jaw, nästa helg vankas det kalajs iaf.
Och snart är det bara en månad kvar till scandinavium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback