- Ikväll blev jag....

Ikväll blev jag en riktig liten grinolle...
Fy.. Dock inte utan anledning, men känns bättre när man fått grina ordentligt faktiskt...
Kanske inte så trevligt så, men wtf, bättre att grina lite än att gå och va sur som någon annan klimakteriekossa?
Right?

Ska till arbetsförmedlingen i morgon.
Spännande spännande.... Återstår att se vad de kan tänkas att säga!
Vet inte om man blir klokare på det dem säger, men ja. Som sagt, ska gå dit och lyssna.

Idag när jag åkte lite bil, så satt jag och funderade på vad man kan ha för mål med sig själv och andra saker för i år.
Satt och klurade på de, och ja, jag ska komma på både livsmål, karriärsmål, och mål med min häst.
Har nog skrivit några mål, men kan försöka göra lite mer konkreta mål som man kan ta på.

Hmm... Funderar på om man kanske ska ta sig en tur till Alingsås i morgon efter besöker på AF...
Köpa systers examens present.. Återstår att se.

Ska även käka lite kinapuffar ikväll. Tycker jag kan få det ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback